Schoonmaak

Schoon, heel, veilig en prettig wonen voor alle bewoners vinden we belangrijk. In veel woongebouwen komt de schoonmaker langs. Om de kwaliteit te bewaken gebruiken wij TranspaClean. Wij horen graag uw ervaringen over de schoonmaakdienst.

Uw mening telt

Het is voor ons belangrijk dat wij meldingen of complimenten ontvangen over uw ervaring. Het schoonmaakbedrijf ontvangt deze meldingen. Mocht er actie ondernomen moeten worden, dan kan dat direct. Wij gebruiken deze informatie ook bij de evaluatie van het schoonmaken. Voor ons is het belangrijk dat u zelf meldt en niet gezamenlijk met buren. Dan missen wij het aantal meldingen of complimenten. Dat is nu voor de evaluatie juist belangrijk om te vernemen.

Waarom een schoonmaakapp?

Met de schoonmaak app heeft u toegang tot het schoonmaakschema. U kunt direct zien welke schoonmaakwerkzaamheden aan de beurt zijn en wanneer ze zijn uitgevoerd door de schoonmaker. U kunt zelfs instellen dat u een berichtje krijgt zodra de schoonmaker de werkzaamheden aftekent. Op elk gewenst ogenblik is het schoonmaakschema te raadplegen en kunt u opmerkingen doorgeven.

Inloggen met de mobiele telefoon

U kunt de app “Transpaclean V2” gratis downloaden op uw telefoon. U vindt de app in de appstore. Bekijk hieronder het stappenplan met uitleg.

Liever inloggen via de computer?

Ga naar: www.transpaclean.nl. Kies rechts bovenin voor ‘inloggen’.

Kies de groene inlogknop voor bewoners. U kunt daarna inloggen met een inlogcode, deze code heeft u via een brief ontvangen. Heeft u de code niet meer? Vraag uw code aan bij Carola van Tuinen via c.v.tuinen@woonpartners-mh.nl.

 

Korte handleiding schoonmaakapp via telefoon

  1. Download de schoonmaakapp “Transpaclean V2”. Op het telefoonscherm verschijnt een icoontje. Druk op het icoontje om de app te openen. 
  2. Kies voor de groene knop om uw code in te voeren, zet een vinkje bij ‘Bewaar sleutel’ en druk dan op de groene knop ‘verder’
  3. Zet een vinkje om akkoord te gaan met de gebruikersovereenkomst en het privacy statement en druk dan op de blauwe knop ‘Ik ga akkoord’. Vul in het volgende scherm het huisnummer in en druk op ‘doorgaan’.
  4. U ziet nu het schoonmaakrooster in beeld. Onder het schoonmaakrooster vind u een blauwe knop. Druk hierop om een klacht in te dienen.
  5. Vul alle velden in, druk op de blauwe knop ‘taak selecteren’ en kies dan de taak uit die niet goed is uitgevoerd. Klik daarna op de groene knop ‘melding maken’.

  6. Helemaal onderaan, onder de plattegrond, vind u de tracker.  Met het rode schuifje kunt u werkzaamheden aanvinken. U krijgt een melding zodra de schoonmaker deze werkzaamheden aftekent.