Coronavirus: veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

  • Ik heb een reparatieverzoek in mijn woning, komen jullie nog langs?
    • Wij voeren op dit moment nog steeds reparties uit. Het inplannen van een afspraak kan wel langer duren dan anders. Wij houden ons daarnaast aan de richtlijnen: de vakman is gezond en heeft geen klachten. Andersom verwachten wij ook dat u (en uw gezin) klachtenvrij bent (is). Heeft u wel klachten? Laat dit aan ons weten, we bekijken dan een alternatief. Wij vragen u in uw woning 1,5 meter afstand te houden of in een andere ruimte te wachten als de vakman bezig is.
  • Hoe kan ik mijn reparatieverzoek het beste doorgeven?
  • Ik ben vanwege de coronacrisis mijn baan kwijt, hoe moet ik nu de huur betalen?
    • Wat vervelend voor u. Kijk op deze pagina wat de mogelijkheden zijn.
  • Wanneer kan ik weer bij jullie op kantoor langskomen?
    • Het advies vanuit de overheid is werk thuis waar dat kan. Dat betekent dat veel van onze collega's vanuit huis werken. Ons kantoor is daarom voorlopig gesloten voor bezoek. U kunt per e-mail (of telefonisch) contact met ons opnemen als u een persoonlijke afspraak wilt maken. Wij bekijken dan samen wat de mogelijkheden zijn.