Coronavirus: reparatie en onderhoud

Gezondheid

We nemen maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Collega's die buiten huis aan het werk zijn en bij u langskomen, zijn vrij van klachten (ze hebben geen last van verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts). Voor hun veiligheid vragen we daarom vooraf of u ook vrij van klachten bent. Heeft u wel klachten? Geef dit dan aan ons door, dan bespreken we een alternatief.

Reparatieverzoek

Niet-urgente reparatieverzoeken voeren wij nog steeds uit. Het kan wel langer duren dan anders. Dat heeft te maken met de planning en bezetting van onze vakmensen. Heeft u een reparatie? Geef deze dan digitaal aan ons door. We kunnen onze telefoonlijn dan vrijhouden voor spoedgevallen.

Spoed
Als er sprake is van spoed helpen we u zo snel mogelijk. Denkt u dan bijvoorbeeld aan een ernstige lekkage, buitensluiting of liftstoring. Neem bij een spoedgeval telefonisch contact met ons op. Wij zijn altijd bereikbaar via 0182 - 64 64 64. Ook in de avonduren en in het weekend. Is er acute dreiging? Bel dan 112.

Huismeester

Onze huismeesters zijn actief in de wijken. Zij lopen zoals gebruikelijk hun rondes in de buurt.

(Groot)onderhoud

Voor zover mogelijk wordt groot onderhoud in overleg met de huurders uitgevoerd. Daar concentreren we ons zoveel mogelijk op de werkzaamheden aan de buitenkant van de complexen. Voor het onderhoud in de woningen, nemen we veiligheidsmaatregelen. Huurders van complexen waar we onderhoud uitvoeren, zijn hierover per brief geïnformeerd.