Ga naar de inhoud
Reparatieverzoek Waddinxveen

Maak uw keuze

Heeft u een individuele cv-ketel? Bel dan met Comfort Partners. 24/7 bereikbaar via 088 - 27 03 105.

Heeft u collectieve verwarming of blokverwarming? Bel dan met Breijer Centrale verwarming. 24/7 bereikbaar via 088 – 298 64 13.

Heeft u een warmtepomp? Vul dit formulier in.

Woont u in het Centrumplan en heeft u problemen met uw collectieve verwarming? Vul dit formulier in.

Woont u in Slot Parkhoven (Land voor Water 1-55)? Bel dan Klimaatgarant: 088 – 7444700.

Heeft u een individuele installatie? Neem dan direct contact op met Comfort Partners. 24/7 bereikbaar via 088 - 27 03 105.

Heeft u collectieve mechanische ventilatie? Vul dit formulier in.

Bij storingen aan de installatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de volgende installateurs:

Feenstra (088-8455000)

  • Storing aan de Warmteterugwin-unit


Klimaatgarant (088-7444700)

  • Storing aan de warmtepomp
  • Storing aan de boiler (warm tapwater)
  • Storing aan de PV (omvormer)
  • Storing aan de bediening (thermostaat)

Verstoppingen kunt u rechtstreeks melden bij Riool Reinigings Service (RRS). Maak online een afspraak op: afspraak.rrs.nl en kies een datum waarop het u uitkomt of bel 0800-0991313. Let op: u kunt de klacht (vaak) zelf verhelpen. Maak gebruik van een plopper om de leiding te ontstoppen. U hoeft dan niet (onnodig) te wachten tot RRS bij u langs komt.


Spoedklachten worden de dag van melding opgepakt. Onder spoed wordt verstaan:

  • Wanneer er sprake is van een algehele verstopping of niet meer kunnen gebruiken van een toilet.
  • Wanneer er een situatie ontstaat waardoor u ernstig in uw dagelijkse activiteiten wordt beperkt of gehinderd.
  • Wanneer er kans op, of sprake is van, ernstige gevolgschade is.
  • Overige klachten worden uiterlijk twee dagen na melding opgepakt.

Als u een glasverzekering heeft bij Woonpartners kunt u in geval van een gebroken ruit bellen met de Glaslijn via 0900-20 40 444.

Staat de lift stil? Bel de liftinstallateur. U vindt het nummer op de sticker bij of in de lift. Voor andere problemen kunt u dit formulier gebruiken.

Overige reparaties kunt u direct melden bij Coen Hagedoorn Bouwgroep.

Klik op deze link om de reparatie te melden.