Reparaties

In een woning kan wel eens iets stuk gaan. In de brochure Onderhouds ABC leest u waar u voor verantwoordelijk bent en waar Woonpartners voor verantwoordelijk is. Een reparatieverzoek kunt u snel en eenvoudig melden. Kies hieronder de plaats waar u de reparatie wilt laten uitvoeren.

Veelgestelde vragen

(Opstal)schade aan de woning die ontstaat door onvoorziene omstandigheden of overmacht (zoals bijvoorbeeld storm of brand) komt voor rekening van Woonpartners Midden-Holland. Wij hebben daarvoor een verzekering afgesloten. Vul het schadeformulier in. Om het formulier in te vullen heeft u een Mijn Woonpartners account nodig.

Inboedel
Voor de inboedel moet u zelf de schade bij uw verzekering melden. De verzekering van Woonpartners dekt geen water-, rook- en andere schade aan de inboedel die het gevolg is van onvoorziene gebeurtenissen, zoals storm, brand, of ernstige onvoorziene lekkage. Dergelijke schade wordt dus nooit door Woonpartners Midden-Holland vergoed. U moet daarvoor zelf een inboedelverzekering afsluiten.

Een sleutel voor de algemene toegangsdeur of portiekdeur bestelt u direct bij de aannemer in uw woonplaats.

Hoe bestelt u een sleutel? Volg deze stappen:

  1. Kies bij reparaties uw woonplaats.
  2. Klik op 'overige reparaties' en geef uw bestelling door.
  3. De levertijd is ongeveer 3 weken. Wacht tot de bestelling is geleverd bij Woonpartners.
  4. Wij maken telefonisch een afspraak voor het afhalen van de sleutel.
  5. Kom de sleutel ophalen op ons kantoor in Waddinxveen.
  6. De sleutel kost €37,95 incl. BTW (prijspeil 2022).
  7. U betaalt het bedrag per pin.


Handig om te weten:

  • U betaalt €37,95 voor het extra bestellen van de sleutel. Dit is een waarborg. Als u de extra sleutel inlevert, krijgt u het bedrag terug.
  • U kunt de sleutel ook telefonisch bestellen, bel naar ons algemene nummer en kies voor een reparatieverzoek.
  • Sleutel van uw eigen voordeur bestellen? Dat regelt u zelf. Bijvoorbeeld bij een schoen- en sleutelmaker.

U kan tijdens kantooruren rechtstreeks bellen met uw aannemer via het telefoonmenu op 0182 – 64 64 64, keuze 1, keuze 5.

  • werkgebied Waddinxveen/Boskoop met Constructif (keuze 1)
  • werkgebied Gouda/Zuidplas met Coen Hagedoorn (keuze 2)

Buiten kantoortijd kunt u bellen met de storingsdienst 0182-64 64 64.

Zij sturen een erkende slotenmaker naar u toe.

Let op: de deur wordt alleen voor de huurder zelf open gemaakt. De huurder moet een legitimatiebewijs laten zien aan de slotenmaker.

De kosten zijn afhankelijk van het soort slot en het tijdstip dat u belt.

Als kantoortijden hanteren we werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 9.00 en 17.00 uur.

In  het onderstaande schema treft u de actuele prijzen aan.

2022

Tijdens kantoortijd

incl. BTW

Buiten kantoortijd

incl. BTW

Deur openmaken d.m.v. open frezen (i.v.m. veiligheidsbeslag) + nieuw veiligheidsbeslag aanbrengen  incl. voorzien van nieuw cilinder

279,61

407,50

Deur openmaken d.m.v. (bij voordeur oplegslot) de cilinderkern uitfrezen

178,35

274,44

Openmaken slot en vervangen door Nemef slot incl. cilinder SKG

146,19

285,66

Openmaken slot zonder sleutel (cilinder forceren)

72,29

211,75

Deur openmaken d.m.v. cilinder trekken + nieuw deurbeslag aanbrengen

144,20

272,09

De huurder ontvangt binnen 1 maand een factuur.

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of uitvoerder van de aannemer. Lost deze het probleem niet op of bent u niet tevreden over de afhandeling? Neem dan contact met ons op.