Reparaties

In een woning kan wel eens iets stuk gaan. In de brochure Onderhouds ABC leest u waar u voor verantwoordelijk bent en waar Woonpartners voor verantwoordelijk is. Een reparatieverzoek kunt u snel en eenvoudig melden. Kies hieronder de plaats waar u de reparatie wilt laten uitvoeren.

Veelgestelde vragen

Wij of een van onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met u op voor een afspraak en verwachte afhandeling.

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of uitvoerder van de aannemer. Lost deze het probleem niet op of bent u niet tevreden over de afhandeling? Neem dan contact met ons op.

U kan tijdens kantooruren rechtstreeks bellen met uw aannemer via het telefoonmenu op 0182 – 64 64 64, keuze 1, keuze 5.

  • werkgebied Waddinxveen/Boskoop met Constructif (keuze 1)
  • werkgebied Gouda/Zuidplas met Coen Hagedoorn (keuze 2)

Buiten kantoortijd kunt u bellen met de storingsdienst 0182-64 64 64.

Zij sturen een erkende slotenmaker naar u toe.

Let op: de deur wordt alleen voor de huurder zelf open gemaakt. De huurder moet een legitimatiebewijs laten zien aan de slotenmaker.

De kosten zijn afhankelijk van het soort slot en het tijdstip dat u belt.

Als kantoortijden hanteren we werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 9.00 en 17.00 uur.

In  het onderstaande schema treft u de actuele prijzen aan.

2021

Tijdens kantoortijd

incl. BTW

Buiten kantoortijd

incl. BTW

Deur openmaken d.m.v. open frezen (i.v.m. veiligheidsbeslag) + nieuw veiligheidsbeslag aanbrengen  incl. voorzien van nieuw cilinder

279,61

407,50

Deur openmaken d.m.v. (bij voordeur oplegslot) de cilinderkern uitfrezen

178,35

274,44

Openmaken slot en vervangen door Nemef slot incl. cilinder SKG

146,19

285,66

Openmaken slot zonder sleutel (cilinder forceren)

72,29

211,75

Deur openmaken d.m.v. cilinder trekken + nieuw deurbeslag aanbrengen

144,20

272,09

De huurder ontvangt binnen 1 maand een factuur.